1. Programem objęte są wyłącznie produkty nowe, zakupione metodą sprzedaży
wysyłkowej u Organizatora Promocji.
2. W przypadku braku satysfakcji z użytkowania zakupionego w/w produktu
objętego Programem, Uczestnik wedle własnego wyboru może zwrócić zakupiony
produkt poprzez przesłanie go do siedziby Organizatora, paczką bez pobrania
lub innej opłaty, po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu z Organizatorem
drogą mail-ową lub telefonicznie. Dane kontaktowe Organizatora są dostępne
na stronie internetowej www.ara.com.pl
3. Paczki przysyłane za pobraniem lub inną opłatą nie będą odbierane
przez Organizatora i zwracane do nadawcy.
4. Zwrot kwoty brutto za produkt, następuje tylko i wyłącznie na drodze
przelewu bankowego na rachunek wskazany przez Nabywcę, w czasie do 7
dni roboczych, po wypełnieniu warunków Promocji,
5. Zwrot produktu objętego Promocją możliwy jest tylko w ciągu 30 dni
od daty zakupu. O zachowaniu terminu zwrotu produktu decyduje data stempla
pocztowego na dowodzie nadania przesyłki.
6. Koszty przesłania produktu ponosi Nabywca.
7. Zwrot produktu jest możliwy wyłącznie pod warunkiem równoczesnego
spełnienia poniższych warunków:
a. Przesłanie produktu z zachowaniem terminu do zwrotu na adres Organizatora.
b. zwracany produkt powinien być czysty, niezniszczony, przesłany
w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi akcesoriami, będącymi
na wyposażeniu oryginalnie zakupionego produktu,
c. Przekazanie wraz z produktem prawidłowo, kompletnie i czytelnie
wypełnionej oryginalnej karty gwarancyjnej i instrukcji,
d. Uczestnik ma możliwość zatrzymania dowolnych składników Produktu,
jednak wtedy zwracana kwota jest pomniejszana o wartość zatrzymania
składników.
e. Gwarancja jest udzielana na cały zestaw, w przypadku zdekompletowania
go, gwarancja ulega unieważnieniu.
f. W przypadku cesji umowy na osobę trzecią, warunki Promocji przestają
obowiązywać organizatora.
g. Dotyczy osób fizycznych: przekazanie wraz z produktem oryginalnego
dowodu zakupu produktu, dowodami zakupu honorowanymi w ramach niniejszej
promocji są: paragon lub faktura,
h. Przedsiębiorcy: do zwrotu towaru zostanie przez Organizatora wystawiona
faktura korygująca.
i. Dodatkowo, kierując się własnym uznaniem Uczestnik może podać
swój adres e-mail, określić przyczyny zwrotu produktu, a także upoważnić
Organizatora do przetwarzania jego danych w celach marketingowych,
j. Uprawnienie Nabywcy do zwrotu produktu w ramach promocji "Satysfakcja
albo zwrot pieniedzy" nie dotyczy towarów, co do których poziom
satysfakcji z ich użytkowania został obniżony ze względu na ich mechaniczne
uszkodzenia oraz wad i uszkodzenia, w szczególności wynikłe na skutek:
- niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcja użytkowania, przechowywania
lub konserwacji,
- niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcja instalacji,
- ingerencji nieautoryzowanego serwisu, samowolnych napraw, przeróbek
i zmian konstrukcyjnych,
- użycia niewłasciwych materiałów eksploatacyjnych.
k. W razie przesłania Organizatorowi produktu dotkniętego wadami
określonymi powy1ej lub bez spełnienia warunków określonych w przepisach
regulaminu produkt będzie z powrotem przesłany Nabywcy na jego koszt,
l. zniszczonych, modyfikowanych, przesłanych bez dowodu zakupu czy
karty gwarancyjnej,
m. Uczestnik ma obowiązek zwrotu nagród, rabatów, ulg oraz innych
korzyści przyznanych mu w związku z zakupem zwracanego produktu,
7. Niniejsza Promocja nie podlega łączeniu z innymi promocjami organizowanymi
przez firmę PPHU ARA lub na jej zlecenie.